Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij zo snel mogelijk te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-

€6,25 voor bestellingen onder €100,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Maar er is een uitzondering: Het is om hygiënische redenen niet mogelijk om een aangekocht product met verbroken verzegeling terug in ontvangst te nemen. Let er dus op dat je het product in de originele verpakking laat en niet gebruikt. Wil je toch jouw product terug sturen? Neem dan  binnen 48 uur contact met ons op en meld je retour.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, retourneer dan het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Skin Care Middelburg. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@skincaremiddelburg.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Een foto met jouw adresgegevens op de doos via e-mail of whatsapp willen wij zien als bewijs. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via info@skincaremiddelburg.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.